Puslapis 1 iš 1
		
			
				2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Pir Kov 28, 2011 5:08 pm 
				 gps
				sveiki mieli kolegos 

 .mastau viena varianta.todel noriu su zinanciais pasikonsultuoti.yra laguna 1ph2 su 2.0 16v varikliu.mastoma deti silpnesni 1.8 16v. kokie nesutapimai pasidaro?turiu omeny elektra  ,pusasiai,deze ir t.t.kas kiriasi mane domina ir ko gali prireikti keiciant.aciu uz atsakymus 

 
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Pir Kov 28, 2011 5:39 pm 
				 pokerboy
				manau kad nelabai kas skiriasi bet turi ziuret komplektacija. o deze ir visa kita tinka
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ant Kov 29, 2011 2:09 pm 
				 gps
				ka turi omeny komplektacija?bet ar dezes perdavimo daznis nesiskirs labai mane domina
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ant Kov 29, 2011 2:28 pm 
				 Bildux
				
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ant Kov 29, 2011 3:06 pm 
				 Tomazas
				Skirtumas tas, kad jis yra galingesnis 1.8 16v 120ag, 2.0 16v 140ag. 2.0 16v didesnis cilindro skersmuo ir stumoklio eiga , ko pasekoja dideja suspaudimo laipsnis ir galia, bet cia ir pats manau kuo puikiausiai supranti, o vizualiai tai net neissivaizduo, kas cia skiriasi 

 
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ant Kov 29, 2011 3:15 pm 
				 Bildux
				Klausiau konstrukciniu poziuriu ar skiriasi varikliai.
Lagunos 2.0 16V pagrindines problemos "galvoje". Jei galva pas 1.8 16V konstrukciniu poziuriu tokia pat, tai variklio pakeitimas i silpnesni tuo atveju nieko neisspres.
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ant Kov 29, 2011 4:02 pm 
				 pokerboy
				kiek zinau jai normali galva tai ir laiko o jai slifuota ar dar kas daryta tai laiko tik pensininkasms
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ant Kov 29, 2011 4:42 pm 
				 Bildux
				
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ant Kov 29, 2011 5:45 pm 
				 pokerboy
				bent jau dyzeliui 2,2 slifuota nelaiko is patirties zinau jau
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Tre Kov 30, 2011 8:27 am 
				 Tomazas
				Snekejau su zmogum, kuris tvarko reno motorus tai is 1.6 16v, 1.8 16v ir 2.0 16v, labiausiai ir byra 2.0 16v, po to 1.6 16v, o 1.8 16v is sitos gamos tipo geriausiai padarytas ir geriausiai laiko. O konstrukciniu poziuriu, tai komentavo kad skiriaisi, bet cia jau reikojo manualuose tiksliau paziuret, tad negaisinau zmogaus 

 
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Tre Kov 30, 2011 6:15 pm 
				 gps
				vat mane ir domina kas skiriasi.vizuoliai visi tvirtinimai visi laidai atitinka  kiek is foto ziuriu.bet kad nebutu taip kad nusiperki ir paskui negali iki galo ideti.tai ir kreipiuosi i jus.tai laukiu tada dar ziniu
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ket Kov 31, 2011 8:21 am 
				 Norijus
				na manau turetu tikt, visos lagunos gi vienodos, bet gali gi palygint pasiziurek kur stovi pagalves, kiti tvirtinimai, o varikli pirk su visa deze ir vargo nebus.
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ket Kov 31, 2011 6:25 pm 
				 gps
				kad va su deze vel kiti dalykai.nevisi turi tas dezes.vel pusasiai ir t,t.mane domina pakeitimas is 2.0 i 1.8
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ket Kov 31, 2011 7:30 pm 
				 pokerboy
				mano laguna 1,8 66lw o yra ideta deze nuo 2,0 16v tai niekuo nesiskiria
			 
			
		
			
				Re: 2.0 16v i 1.8 16V
				
Parašytas: 
Ket Kov 31, 2011 7:31 pm 
				 pokerboy
				tik svalkej sake kad kazkaip 5 begiu mazesnes apsukas palaiko 2,0 deze nei 1,8 bet as to nzn