Valytuvų remontas

Susidūriau su tokia gamintojo nesamone.Ir kiek pastebėjau tai artojasi visiems Renault automobiliams nepriklausomai nuo metų.Valant valytuvais viršuje lieka trikampiukas kurio nenuvalo,ir kai sustoji tarkim sanktyžoje,bėga vandens juostelė tiesiai prieš pat vairuotojo akis.Kad ją nuvalyti,reikia ilgai ir nuobogžiai mojuoti valytuvais.Tas mane jau nervint pradėjo..taigi radau tokį problemos sprendimo būdą.
Tam reikalui reikia nuimti valytuvų mechanizmą,atidarom kapotą ir nuimame valytuvo kojelės apsauginius dangtelius
Imam M16 raktą ir atsukame valytuvo kojelės tvirtinimo varžtą,pasukiodami į šonus nuimame visą valytuvo koją.
Nuimame kapoto tarpinę
Atsuktuvu atsukame ir išimame apsauginio dangtelio du fiksatorius
Nuimame plastikinę mechanizmo apsaugą
M10 rakteliu atsukame tris pačio mechanizmo tvirtinimo varžtus,nuimame mechanizmą nepamiršdami atjungti varikliuko laidus
Nuimame kontruojančią poveržlę nuo kairės ousės valytuvo ašies,išimame alkūne,atjungiame skersinę valytuvų traukę.
Atsižymine 10mm ir išpjauname.Dėmesio,kuo daugiau išpjausite,tuo didesniu kampu keleivio pusės valytuvas atsilenks.
Po to apšlifuojame abi dalis kad galėtų suvirinti (kitaip sakant,padarome fazkę)Prieš virindami pasistenkite kaip nors apsaugoti abi ašeles.Suviriname
Po suvirinimo duodame metalui ataušti ir apdirbame siųlę.Galima pagruntuoti suvirintą vietą.Sutepame abi ašeles ir surenkame viską atbuline tvarka
Grožimės gautu rezultatu.trikampiuko nebeliko,vadinasi ir vandens juostelė nebetekės,užtenka keletos mostelėjimų valytuvais ir stiklas švarus
Tikiuosi,kad kažkam tai bus į naudą.
Tam reikalui reikia nuimti valytuvų mechanizmą,atidarom kapotą ir nuimame valytuvo kojelės apsauginius dangtelius
Imam M16 raktą ir atsukame valytuvo kojelės tvirtinimo varžtą,pasukiodami į šonus nuimame visą valytuvo koją.
Nuimame kapoto tarpinę
Atsuktuvu atsukame ir išimame apsauginio dangtelio du fiksatorius
Nuimame plastikinę mechanizmo apsaugą
M10 rakteliu atsukame tris pačio mechanizmo tvirtinimo varžtus,nuimame mechanizmą nepamiršdami atjungti varikliuko laidus
Nuimame kontruojančią poveržlę nuo kairės ousės valytuvo ašies,išimame alkūne,atjungiame skersinę valytuvų traukę.
Atsižymine 10mm ir išpjauname.Dėmesio,kuo daugiau išpjausite,tuo didesniu kampu keleivio pusės valytuvas atsilenks.
Po to apšlifuojame abi dalis kad galėtų suvirinti (kitaip sakant,padarome fazkę)Prieš virindami pasistenkite kaip nors apsaugoti abi ašeles.Suviriname
Po suvirinimo duodame metalui ataušti ir apdirbame siųlę.Galima pagruntuoti suvirintą vietą.Sutepame abi ašeles ir surenkame viską atbuline tvarka
Grožimės gautu rezultatu.trikampiuko nebeliko,vadinasi ir vandens juostelė nebetekės,užtenka keletos mostelėjimų valytuvais ir stiklas švarus
Tikiuosi,kad kažkam tai bus į naudą.