Sostenoje pakeiciau variklio termostata ir zvakes. tiesa sakant nuvaziavus apie 200 km viskas buvo gerai, veliau vienas po kito "dingo" kokie trys cilindrai, variklis vos gyvas, dumina ir pan.
1. Ar gali toks dalyaks nutikti del kiauro ismetimo? (man sake apziureje meistreliai sostenoje kad vamzdzio priekyje yra trukimas, turetu ne uz ilgo pradeti leisti zenkliai). Nemaciau pats to trukimo, bet kiek supratau is pasakojimo kad tas trukimas yra pries pirmaji lambda zonda. Gal del trukimo kompas misini pernelyg uzriebino? (na bet cia tik megejiski pasvarstymai).. (siaip ismetimo garsas jau lyg ir buvo bepradedantis zenkliai stipreti). Ar praitaikomi "universalus" katalizatoriai siai masinos modifikacijai?
2. Uzsakiau nauja oro isiurbimo zarna tarp filtro ir variklio, mat esama suplysusi visa, tikiuosi keisdami ta zarna ir oro sklende isvalys.. ar tai galetu tureti itakos (blogas oro pritekejimas)? o gal tokiu atveju kompas ka nors sakytu? buvo stiprus isiurbiamo oro svilpimas kazkur ne pro tuos plysius pro kuriuos normaliai oras turetu buti isiurbiamas. Atsiemus is serviso masina garsas jau buvo dinges.. Prasiau pas juos paziureti ar normalus oro pratekejimas normaliais kanalais, juk nemanau kad normaliai turetu atsirasti tas nesandarumas, greiciausiai del oro trukumo per normalu kanala (cia tik mano pasvarstymas), bet supratau is ju "atsakymo" kad jei tingi uzsiimti tokiomis "nesamonemis". (tiesa sakant ir labai konkreciau samoniu kurias prasiau pakeisti jie to nepadare, pvz stabilizatoriaus traukutes keitimas).
3. nuolat "dega" "antipolution monitor fault". ar tai del iskastruotu katalizatoriu? sostena sako kad be ju variklis dirba "avariniame rezime". o gal tas "antipolution" reiskia ir dar kazka? sostenos elektrikas prirase pilna paklode kompo pranesimu, taciau joks kitas sostenos darbuotojas neiskaito kas ten parasyta, kaip ir as, o paties meistrelio kiek supratau trumpos darbo valandos, taip ir neaisku kas prie ko

4. anksciau turetame automobilyje buvau iprates kad skirtumas ant matuokles tepalo lygio tarp min ir max yra mazdaug litras, gal masina kreivai stovejo, gal kaip, bet pasirode kad tepalas matuokles nesiekia apskritai.. nuvaziaves i degaline supyliau litra, gavosi gerokai daugiau maksimumo. Ar tepalo perteklius galejo sukelti problema? Kodel tada ji "neislindo" pries tuos 200 km? koks v6 variklyje tepalo kiekis telpa tarp min ir max? ar pasitaiko elektronines tepalo lygio indikacijos skydelyje problemu? ar gali buti kad skydelio rodmenys laiudyje buna kaip nors keiciami (isjungiami, ty kad nuolat rodytu maksimuma)?
5. Kol viskas dar buvo gerai tai uzvedus kartais uzgesdavo variklis, reikedavo pagazuoti kad iskart normaliai dirbtu laisvomis apsukomis. Gal tai irgi kazkuo susije?
5. jau i kita tema.. Buvo susidevejes trosas automatines dezes pavaru perjungimo. ji pakeitus (sostenoje) "dingo" "manual" rezimas. Jie zinoma ginasi kad "mes nematem kad manual rezimas veike paliekant automobili remontui". Klausimas butu toks: ar labai lengva sulauzyti "kulisa" troso keitimo metu? kur galetu buti problema?
Ir apskritai, nusipirkau ziauriai uzleista masina. Palinkekit kad nesubankrutuociau kol ja aptvarkysiu, patinka ji man kazkuo, pats nesuprantu kodel miela atrodo

Nuo ko pradeti remonta? katalizatorius? ismetimo vamzdis? rites? oro sklende? kartoti diagnostika kitame servise? kartoti tame paciame?