Puslapis 1 iš 1
Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Pen Spa 10, 2014 7:25 pm
ramunasa
Sveiki Lagunieciai!
Variklis F9Q 1,9dci 88kw. 2004m. Turiu problema su variklio tepalo spaudimu ir turbo. Auto buvo nupirktas su prasuktu indeklu susitvarkymui. Viska pakeiciau, alkunini velena, svaistikli su stumokliu, nauji indeklai, naujas tepalo siurblys, nauja turbina. Tepalas ''Castrol Edge Turbo diesel 5W-40''. Tepimo kanalai buvo isplauti ir ispusti su suslegtu oru. Variklio temperatura darbine, laisvos apsukos tepalo slegis 1.2 bar. apsukas pakelus iki 3000 rpm tepalo slegis 4,5-5 bar. Per turbina pucia tepalus i abi puses ir i ismetima, ir i isiurbima. Pakeiciau dar du tepalo siurblius, dabar stovi orginalas kur buvo tame variklyje. Visi 3 spaudzia per daug. Naujas siurblys spaude daugiausia, prie 3000 rpm. net iki 6 bar. Tepalo slegio reguliavimo voztuvai nei vienam siurbliui nestringa. Nubegimo vamzdelis is turbinos i karteri svarus, neuzsikises. Norvegai jau buvo nupirke viena deveta turbina, tipo gera, su ta irgi buvo tas pats. Niekaip nesuprantu, kodel tas tepalas verziasi i sonus, o ne normaliai nubega i karteri. Tepalas i virsu ateina, paskirstymo velenelis maudosi tepale. Variklis dirba graziai, is garso kaip naujas. Nei vienas is mano pazystamu meistru, panasios problemos neturejo. Pats nebesugalvoju kur dar ieskoti bedu. Taigi gerbiami kolegos gal jus kazkas turejote tokia problema?
Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Pen Spa 10, 2014 8:22 pm
Vaidas87
Variklis nebuvo ardytas?
Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Pen Spa 10, 2014 8:44 pm
ramunasa
Atrode kad buvo lista prie galvos, maciau pagal galvos varztus.
Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Sek Spa 12, 2014 3:54 pm
siaudytis
ne tepalo spaudime esme, redukcinis voztuvas reguliuoja, kad nesukeltu daugiau 4.5-5 bar. normalus slegis kitaip sakant.ziurek turbina(greiciausiai drenazas pasikises bus)
Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Pir Spa 13, 2014 6:59 pm
ramunasa
Kad viskas jau pertikrinta, drenazas neuzkistas, prasipucia laisvai.

Trys tepalo siurbliai isbandyti, spaudimo reguliavimo voztuvai yra imontuoti juose. Cia yra kazkas

Savaitgali gazavau ta varikli jau be gailescio iki maksimumo, spaudimas laikosi 5,5 - 5,7bar. Prie 3000 rpm. buvo 5 bar. kai is tiesu turetu buti 3,5 bar. Bandymu deka radau toki dalyka, jei uzspaudi turbinos ismetima su skuduru ir palaikai uzspausta kad dumai negaletu iseiti, atitraukus skudura tepalai nebebega, gali gazuoti kiek nori, viskas tvarkoje, uzgesini vel uzvedi ir vel bega. Kas tuo tarpu dedasi isiurbimo puseje nezinau, yra uzdetos slangos. Slanga numoviau nuo interkolerio, ji jau tepaluota. Variklis dirba kaip laikrodis tik kad tas tepalas is turbos. Skambinau i Sostena, motoristas sako tokios problemos nesam tureje. Tai va. Zadu jau ziureti koki kita varikli is musto Reniuko, tik kad gaila tiek laiko ir pinigu i sita sukista

Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Pir Spa 13, 2014 8:21 pm
Vaidas87
Turbinos tepimas irgi prasipučia laisvai? Kažkaip nelabai įsivaizduoju kodėl taip yra, gal tu nusiimk tą šlangą nuo oro filtro ir patikrink ašelės laisvumą. Pagal tavo pasakojimą turbinos viduriuose turėtu nebebūti sveikų detalių.
Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Ant Spa 14, 2014 5:44 am
sega
pagal pasakojima labai panasu kad tavo turbai asele netgi luzus ,kazkaip cia taip ne matoro kalte .
Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Tre Spa 15, 2014 6:44 am
ramunasa
Turbinos kartridzas detas naujas, sparnuotes nekliba nei vienoj pusej, nei aukstyn, nei isilgai ir sukasi graziai. Ta turbina traukta lauk, jau du kartus. Sakau gal yra taip, jei prapute karta tuos tepalus pro sonus, tai dabar jau ir labanakt jai???

Reikia vel nauja kartridza bandyt parsisiusti.
Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Pen Spa 17, 2014 7:15 am
sega
visko gali buti ,bet dar pameginciau issiimti turba lauk ir pamegint prapust su oru pro tepalo padavimo kanala jeij prasipucia vsio aisku tada jeij ne tada klata ne turba
Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Šeš Spa 25, 2014 2:08 pm
Andriuss
Alyvos slegis kuris nurodomas yra minimalus leistinas (temperatura apie 80C laipsniu, prie 1000 rpm turi buti ne maziau 1,2 bar,o 3000 rpm ne maziau 3,5 bar. Redukcinio voztuvo atsidarymo slegio DIALOGYS nenurodo (as bent neptikau). Jei butu per didelis slegis manau pirmiausiai isspaustu alyvos filtro tarpine (tai daznai nutinka prie zemos temperaturos del netinkamo tepelu klampumo). Tad del alyvos siurblio nematau problemos.
Ar nera intercooleryje tepalu (ar buvo plautas). Dar galima bandyti atjungti alsuokli ir isvesti i lauka, uzsandarinus oro padavime skyle. Ir stebeti alyvos lygi. Dar pasitikrinciau alsuoklio bakeli ir jo drenaza, ypac metalini vazmdeli karteryje.
Siaip reiktu ziureti kokios alyvos sanaudos, tarkim l/1000 km.
Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Sek Spa 26, 2014 5:38 pm
ramunasa
Dekui Andriau. Viskas buvo isplauta ir isblizginta, ir interkoleris, ir slangos. Buvau alsuoklio net nepajunges, tai per ji tepalo negalejo privaryti. Vakar jau ta varikli isemiau lauk ir isardziau atsibodo su juo bezaisti. Nupirkau kita varikli is dauztos masinytes, tikiuosi jis bus geras. Paemiau del visa ko vel ir nauja turbo kartridza

Re: Tepalo spaudimas tepimo sistemoje.

Parašytas:
Pir Spa 27, 2014 10:38 am
ViliusCia
Kiek kainuoja variklis?
