1.8l variklis, 66KW, mono įpurškimas. Antros kartos dujos (BRC).
Pakeisti dujų reduktoriaus viduriai, vamzdeliai, membrana. Yra sąskaita (garantija). Naujas akumuliatorius, pirktas 2011 rudenį. Žiemą be problemų užsikūrė prie -29 ant benzino, pašildžius variklį iki 10 laipsnių – su dujomis galima važiuot, perjungus mygtuku. Prieš 2000km keisti tepalai (ELF, pilnai sintetiniai). Naujos žvakės (prancūziškos), naujas paskirstymo dangtelis. Keistas dešiniojo rato guolis servise (yra sąskaita). Pakeistos stabdžių žarnelės. Keisti greičių dėžės tepalai. Naujos priekinės žieminės padangos, protektoriaus dar daug liko. Galinių ratų padangoms jau 2 metai, bet protektoriaus dar yra. Dujų balionas vietoje atsarginio rato, talpa ~39l. Tvarkyta daviklių elektronika, nes buvo problemų su atbulinėmis šviesomis ir lango šildymu. Oro, tepalų, salono filtrai keisti. TA iki 2013-08. Visiškai naujas duslintuvas, su trimis bakeliais pakeistas nuo kolektoriaus. Dujų sąnaudos mieste kamščiuose ~13l, užmiestyje ~8l. Važinėjant mišriai gaunasi apie 11l. Automobilį parduodu, nes šiek tiek trūksta galios. Ieškau bent 80KW. Imsiu kitą lagūną.

Problemos:
1.Šiek tiek leidžia vandens pompa, pakeitimas apie 200lt (gal iki pardavimo pakeisiu dar);
2.Keleivio durelės lenktos. Po žiemos rūdžių prie įlenkimų nėra. Drėgmė nepatenka į saloną;
3.Pavarų svirtelės spyruoklė trūkusi, todėl svirtelė kliba. Jei rasiu spyruoklę, iki pardavimo pakeisiu. Sankabą apžiūrėjo servise, sakė laisvumas svirtelės nuo kažkokios traukės ar gumos išsidevėjusios. gal spėsi upasikeist.;
4.Karterio varžtas nėra pilnai hermetiškas, todėl su sekančiu tepalų keitimu reiktų pasikeist. Šiuo metu jis tvarkingai hermetizuotas ir tepalų nutekėjimo nėra.
5.Dujos užsivesdamos pirmai sūkiais kuriasi benzinu tada įjungia dujas nuo apsukų. Pliusas tas, jog primena, kad negalima tuščiu benzino baku važinėt.

6.Reiktų pasireguliuoti būgnų kaladėlių padėtį, nes rankinis prastokai laiko.