Manau jog problema nebent gauti trumpesnes spyruokles,nes,visgi,laguna nera populiarus auto "dropperių" tarpe

Kiek pamenu priekyje ten standartinis spyruoklės ir amortizatoriaus derinys tad neturėtų būti problema.O vat galas..Ten įdomiau..

Kaip,turbūt,pats žinai spyruoklės ten stovi ne ant amortizatoriaus dėl ko,manau,ji taip greitai ir sėda

Ir dar ten rodos galas torsioninis...Nežinau kaip su renault,bet pvz žeminant peugeot reikia tą daiktą per tam tikrą kiekį dantų prasukt..Gal kas nors daugiau nusimantis apie torsionus normaliau paaiškins

ex Renault Laguna II ph1 1.9dci Authentique
ex Aprilia SR 50 R Factory
ex Peugeot 206 Gti (bye bye gti... )
Alfa Romeo 147 GTA
VW Golf GTI Convertible
skype: weaxk2
