Runce » Pir Lie 19, 2010 6:18 pm
Nepamiršk,kad elektronika valdo tą atsijungimą,tai logiškai mąstant,pas tave kadangi tepaliuko trūkumas,tai sakyčiau,elektronika neleidžia perkaisti kompresoriui ir paprasčiausiai jį atjungia.kompresoriaus temperatūra turi tam įtakos.Dar vienas dalykas reguliuojantis kompresoriaus darbą yra relė-daviklis stovintis kondiškės radiatoriaus apačioje(vairuotojo pusėje)Jis tai įjungia tai išjungia kompresorių priklausomai nuo to koks spaudimas yra sistemoje.Jei spaudimas krenta iki 2Bar-atjungia ir jei spaudimas pakyla virš 27Bar irgi atjungia kompresorių,tavo atveju,manau reikia kelti klausimą kodėl sukyla didesnis spaudimas sistemoje..ko gero šuo pakastas bus toje vietoje..beje,o ventiliatoriai sukasi kai dirba kompresorius?gali būti,kad jei ventiliatoriai nedirba,sukyla temperatūra,ko pasekoje didėja spaudimas sitemoje ir daviklis atjungia kompresorių
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Parduota
Volvo 2,4 D5,Parduota
Renault Laguna II,1.9dci,Expression,Parduota
Renault Laguna I, 2.0 ,RXE ,Parduota
