




 tai nusprendžiau pasidomėti ką
 tai nusprendžiau pasidomėti ką   liaudis galvoja apie šią priemonę
  liaudis galvoja apie šią priemonę  Iš jo bent jau nuomonės, supratau, kad "reikalas" nors ir brangokas bet tikrai padeda
 Iš jo bent jau nuomonės, supratau, kad "reikalas" nors ir brangokas bet tikrai padeda  lauksim atsiliepimų iš kitų Lagunistų
 lauksim atsiliepimų iš kitų Lagunistų 








 na va, prasideda po truputėli tas pavasaris. Nusprendžiau po truputį atsinaujinti po žiemos. Taigi kaip jau minėjau garaže, pasikeitėm tepalą, filtrus, lempas. Atėjo laikas ir motorui. Taigi ilgai skaitęs, nagrinėjęs temas apie šitą "Xado" visgi nusprendžiau, kad reikia pačiam "ant savęs" išmėginti jį. Taigi prasidėjo viskas Klaipėdoje, "Autobaltvoj" nupirktais dviem "Xado" tubikais ( 2 x 42Lt, poryt imsim dar vieną ). Pirmasis etapas jau prasidėjo. Supyliau į savo motoriuką vieną tiubiką. Paburzgėm, viskas atrodo pagal taisykles, taigi "OK". Numatyta, kad reikia numinti 100 - 250 km. kad jau reiktų antros stadijos. Pagal savo motoro nusidėvėjimą ( 4 metai Lietuvos keliais, vairavimo stilių kaita ) nusprendžiau, kad nuvažiuosiu 170 km. ir pilsiu antrą tiubiką. Taigi kokie rezultatai kol kas. Po pirmojo tiubiko, atrodo viskas kaip ir buvę, niekas nepakito. Šiandien jau po 170 km. įpyliau antrą tiubiką. na pasikeitimai tikrai yra. Iškart pastebėjau, kad variklis dirba tyliau, ir švelniau reaguoja į pavarų perjungimus. Apsukos sutolygėjo. Na iš tiesų tai jaučiasi, kad mašina atgyja. galbūt tai tik mano įsitikinimas, tačiau mano jutimais varikliui tikrai padėjo antras tiubikas. Taigi jau nekantrauju nuvažiuoti dar 170 km. ir supilti paskutinįjį tiubiką. Pasak "Xado" revitalizacija baigiasi nuvažiavus 1500 km. nuo pirmojo tiubiko supilimo į motorą. Tad stebėsiu, kas gi nutiks kai baigsim revitalizacijos visą procesą, t.y. nuriedėsim tą 1500 km. Kol kas esu patenkintas, kol kas mašina rieda puikiai, niekas negriūva, tad lauksim žiūrėsim, ir parašysim kitą straipsnį po trečiojo ( galutinio ) tiubiko.
 na va, prasideda po truputėli tas pavasaris. Nusprendžiau po truputį atsinaujinti po žiemos. Taigi kaip jau minėjau garaže, pasikeitėm tepalą, filtrus, lempas. Atėjo laikas ir motorui. Taigi ilgai skaitęs, nagrinėjęs temas apie šitą "Xado" visgi nusprendžiau, kad reikia pačiam "ant savęs" išmėginti jį. Taigi prasidėjo viskas Klaipėdoje, "Autobaltvoj" nupirktais dviem "Xado" tubikais ( 2 x 42Lt, poryt imsim dar vieną ). Pirmasis etapas jau prasidėjo. Supyliau į savo motoriuką vieną tiubiką. Paburzgėm, viskas atrodo pagal taisykles, taigi "OK". Numatyta, kad reikia numinti 100 - 250 km. kad jau reiktų antros stadijos. Pagal savo motoro nusidėvėjimą ( 4 metai Lietuvos keliais, vairavimo stilių kaita ) nusprendžiau, kad nuvažiuosiu 170 km. ir pilsiu antrą tiubiką. Taigi kokie rezultatai kol kas. Po pirmojo tiubiko, atrodo viskas kaip ir buvę, niekas nepakito. Šiandien jau po 170 km. įpyliau antrą tiubiką. na pasikeitimai tikrai yra. Iškart pastebėjau, kad variklis dirba tyliau, ir švelniau reaguoja į pavarų perjungimus. Apsukos sutolygėjo. Na iš tiesų tai jaučiasi, kad mašina atgyja. galbūt tai tik mano įsitikinimas, tačiau mano jutimais varikliui tikrai padėjo antras tiubikas. Taigi jau nekantrauju nuvažiuoti dar 170 km. ir supilti paskutinįjį tiubiką. Pasak "Xado" revitalizacija baigiasi nuvažiavus 1500 km. nuo pirmojo tiubiko supilimo į motorą. Tad stebėsiu, kas gi nutiks kai baigsim revitalizacijos visą procesą, t.y. nuriedėsim tą 1500 km. Kol kas esu patenkintas, kol kas mašina rieda puikiai, niekas negriūva, tad lauksim žiūrėsim, ir parašysim kitą straipsnį po trečiojo ( galutinio ) tiubiko.  
   
   
  




 Cia kas supranta ziema jis tampa per tirstas ir ziedai nebenuvalo nuo cilindro sieneliu.
 Cia kas supranta ziema jis tampa per tirstas ir ziedai nebenuvalo nuo cilindro sieneliu. vibracija taip pat mazesne ir apmastes galiu teigti, kad ekonomiskesne tapo jei nelakstau..
 vibracija taip pat mazesne ir apmastes galiu teigti, kad ekonomiskesne tapo jei nelakstau.. kai nebepyle xado pakeites tepalus, uzmirso ir variklio galva. Taigi mes logiskai isgalvojome, kad per daug sukeldavo kompresija ir prapusdavo jam tarpine. Reiskia padauginti negalima.
 kai nebepyle xado pakeites tepalus, uzmirso ir variklio galva. Taigi mes logiskai isgalvojome, kad per daug sukeldavo kompresija ir prapusdavo jam tarpine. Reiskia padauginti negalima.




Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 10 svečių