Sveiki Lagunieciai!
Variklis F9Q 1,9dci 88kw. 2004m. Turiu problema su variklio tepalo spaudimu ir turbo. Auto buvo nupirktas su prasuktu indeklu susitvarkymui. Viska pakeiciau, alkunini velena, svaistikli su stumokliu, nauji indeklai, naujas tepalo siurblys, nauja turbina. Tepalas ''Castrol Edge Turbo diesel 5W-40''. Tepimo kanalai buvo isplauti ir ispusti su suslegtu oru. Variklio temperatura darbine, laisvos apsukos tepalo slegis 1.2 bar. apsukas pakelus iki 3000 rpm tepalo slegis 4,5-5 bar. Per turbina pucia tepalus i abi puses ir i ismetima, ir i isiurbima. Pakeiciau dar du tepalo siurblius, dabar stovi orginalas kur buvo tame variklyje. Visi 3 spaudzia per daug. Naujas siurblys spaude daugiausia, prie 3000 rpm. net iki 6 bar. Tepalo slegio reguliavimo voztuvai nei vienam siurbliui nestringa. Nubegimo vamzdelis is turbinos i karteri svarus, neuzsikises. Norvegai jau buvo nupirke viena deveta turbina, tipo gera, su ta irgi buvo tas pats. Niekaip nesuprantu, kodel tas tepalas verziasi i sonus, o ne normaliai nubega i karteri. Tepalas i virsu ateina, paskirstymo velenelis maudosi tepale. Variklis dirba graziai, is garso kaip naujas. Nei vienas is mano pazystamu meistru, panasios problemos neturejo. Pats nebesugalvoju kur dar ieskoti bedu. Taigi gerbiami kolegos gal jus kazkas turejote tokia problema?