Siandien nutiko dar vienas nemalonus dalykas. Nuvaziavus kokius 10 km, prabilo borto kompas. Sako "perkaitineja variklis, stabdykite automobili ir skaitykite manuala". Ir kai pagazuoji, tai sekundei uzsidega per visa borto kompo ekrana raudona lempute su hot water ar panasiu uzrasu ir simboliu. Tuo metu neleidzia sukelt didesniu apsuku.
Atsidariau kapota. Skystis bakelyje neburbuliuoja ir niekas nepanasu, kad kas perkaitinetu. Slangos taip pat normalios. Beje, rodyklyte vandens temperaturos taip pat nekyla per daug. Ji toj pozicijoj kaip visada budavo (nepilnai iki puses).
Bet pastebejau, kad ventiliatorius radiatoriaus kartkarciais bando isisukt kas sekunde, bet nepavyksta jam.
Tai cia kazkuris jauciu daviklis bus nusproges? Ar kontaktai ant tu davikliu fiskiu? Kiek suprantu, tai siunciama bloga info i kompa, tai turbut ir grybauja? Kuris cia daviklis atsakingas uz situos reikalus? Ant termostato, ar ant radiatoriaus sone? Paprotinkit mane
Beje, prajudinau visas fiskes, tai nezinau ar sutapimas, bet kuri laika vaziavau be borto kompo ispejimu, bet po to vel pradejo kalbet
Beje, ijungus klima, ventiliatorius sukasi...
Papildau:
Jauciu radau pricina:

Ant termostato kazkokio daviklio buvo tikriausiai susiliete laidai (einantys i fishke). Izoliavau atskirai ir ziuresiu ryt i trasa islekes

. Tu laidu apvalkala jauciu nugrauze po bisky begdamas tepalas is gesinimo voztuvo
Beje, kas keista, tai kad dviklis su keturiais kontaktais, o fiske jungiasi su dviem kontaktais, kaip ir foto matosi. Ko ti dar truksta? Ar ten daviklis isuktas ne toks?
DAR PAPILDAU
Tai va, izoliavus tos fiskes laidelius viskas susitvarke, nestabdo variklio ir nekalba, kad stabdykite automobili

. Beje, gal kaip sutapimas, bet tuo metu buvo ir parctronikas vaziuojant atbulai, pypsedavo ilgu pypsiu, lyg jau iki kliuties davaziavai. Po viso sito ir sita sistema susitvarke

. Aciu forumui
