
Laguna“ kupė išvaizda pasižymi ilgu variklio dangčiu ir trumpa galine automobilio dalimi, kurioje išsiskiria siauri žibintai. Komplektuojamas su 17 arba 18 colių aliuminio ratlankiais, kupė turi ilgą ratų bazę (2,69 m).
Kaip ir “Laguna GT“ modelis, kupė turi aktyvią pakabą su visus keturis ratus valdančia vairo sistema. Esant nedideliam greičiui, galiniai automobilio ratai nedideliu kampu gali pasisukti į priešingą pusę, taip padidindami manevringumą, kuris naudingas parkuojantis arba siaurose miesto gatvėse. Ši sistema užtikrina dinamišką automobilio reagavimą bei vairavimo tikslumą, suteikiantį kontrolę posūkių metu.
Į “Renault Laguna” kupė montuojami keturių tipų varikliai: du dyzeliniai ir du benzininiai. Vienas iš variklių yra visiškai naujas V6 dCi motoras, kurio galia siekia 235 AG (173 kW), o maksimalus sukimo momentas – 450 Nm.
Taip pat siūlomas 3,5 l V6 benzininis variklis, kuris komplektuojamas kartu su AJ0 automatine šešių pavarų greičio dėže. Šio variklio maksimali galia – 240 AG (175 kW), o sukimo momentas siekia 330 Nm. Su šiuo varikliu “Renault Laguna“ kupė iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per mažiau nei 7 sekundes.
Kiti du 2,0 l varikliai (dyzelinis ir benzininis) jau yra išbandyti ir patikrinti kitose “Laguna“ versijose.
Sąranka | GT |
Variklis | 2.0 Turbo (4-1998 16V Turbo) |
Galia | 150 kW/205 AG maksimali galia pasiekiama esant 5000 aps./min |
Sukimo momentas | 300 Nm pasiekiama esant 3000 aps./min |
Maksimalus greitis | 232 km/val. |
Įsibėgėjimas iki 100 km/val. | 7,8 s |
Kuro sąnaudos mieste | 11,5 l/100 km |
Kuro sąnaudos užmiestyje | 6,5 l/100 km |
Vidutinės kuro sąnaudos | 8,2 l/100 km |
Greičių dėžė | 6 pavarų MPD |
Degalų bakas | 66 l |
Bagažinės talpa | 423 dm3 |
Aukštis | 1 398 mm |
Ilgis | 4 643 mm |
Plotis | 1 812 mm |