Laguna III

Apie trečios kartos Renault Laguną oficialiai buvo pranešta spaudos pranešime 2007 m. birželio 4 d. Viešai pristatyta buvo tų pačių metų rugsėjį parodoje „Frankfurt Motor Show“, o prekyba nauju modeliu prasidėjo spalį. Be 5 durų hečbeko ir universalo buvo pristatytas ir 3 durų kupė variantas. 2010 metais planuojama papildyta ir sedano kėbulo versija. Laguna III yra surinkinėjama Sandouville gamykloje, Prancūzijoje.

Automobilio konstruktoriai naujajam modeliui sugalvojo ir įgyvendino daugiau nei 300 pakeitimų. Vienas jų – įdiegta moderni oro kondicionavimo sistema, taip pat daug dėmesio buvo skirta akustikai, kuri tapo geriausia savo klasėje.

Pasak gamintojų, automobilyje pritaikyta nauja apsaugos nuo šoninio smūgio sistema su dviguba krūtinės ląstos apsaugos oro pagalve.

Modernumas pasireiškia tiek berakte patekimo į automobilį sistema bei analogišku variklio paleidimu, tiek elektroniniu stovėjimo stabdžiu – paspaudus mygtuką stabdžiai įjungiami, ar atleidžiami pajudėjus iš vietos akceleratoriaus paspaudimu. Tiesa, naujove to nepavadinsi – šie du “žaislai” buvo ir ankstesniajame modelyje.

O štai prietaisų skydelis dabar nuteikia maloniai – nebeliko banalios centrinės konsolės, ir skydelis tapo lyg ore pakibusia vientisa lenta su švelniu išlinkimu ties centru. Tai sukuria erdvės pojūtį, kuris, beje, yra tikras – vietos čia tikrai pakanka ir vairuotojui, ir keleiviui. Kaip ir sėdintiesiems gale.

Pakitusios formos vairas (trys stipinai vietoje keturių) yra tikslus – pasak prancūzų, šį tikslumą lemia sumažintas vairo sūkio santykis ir sutvirtinta kolonėlė.

Nepaisant dydžio, manevringumas geras (prie to prisidėjo ir, palyginti su pirmtaku, beje, pirmą kartą “Renault” istorijoje, sumažintas svoris), kaip ir pakabos minkštumas. Suprantama, rudens lietaus duobėmis išmuštas žvyrkelis nėra maloniausias kelias ir visureigio tipo automobiliams, tačiau “Laguna” neverčia jaustis lyg važiuojama vežimu.

LAGUNA 3 Phase 1
LAGUNA 3 Phase 2
LAGUNA COUPE